JAKIE SĄ OPCJE WYSYŁKI?
Oferujemy Państwu różne formy wysyłki:
– Paczka Orlen (czas doręczenia paczki do punktu odbioru wynosi 2-3 dni robocze)
– Paczkomat InPost 7/24 (czas doręczenia paczki do paczkomaty wynosi 1-2 dni robocze)
– Kurier InPost (czas doręczenia paczki wynosi 1-2 dni robocze)
Robiąc zakupy na kwotę powyżej 250 zł masz możliwość skorzystania z darmowej wysyłki do Paczkomatu InPost 7/24 lub kurierem InPost.

Odbiory osobiste

Istnieje możliwość odbioru osobistego w Poznaniu (ulica Perłowska) w godzinach 8:00-16:00 oraz w Centrum komisie Coś Na Rzeczy (ulica Święty Marcin). Wybierz w koszyku opcję wysyłki „odbiór osobisty”, złóż i opłać zamówienie online. Napiszemy do Ciebie maila ze szczegółami odbioru, gdy Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru. Zamówienia do sklepu stacjonarnego Coś Na Rzeczy dowozimy raz w tygodniu, w piątki. 

Istnieje także możliwość odbioru osobistego w sklepie zero waste Ośrodek Czystości w Krakowie na Rynku Dębnickim. Raz w tygodniu (w poniedziałek) wysyłamy tam zbiorczą paczkę z odbiorami, a o wszystkim informujemy mailowo.

Jest także możliwość odbioru osobistego w kawiarni Przystanek Rzeszów w Rzeszowie. Raz w tygodniu (w poniedziałek) wysyłamy tam zbiorczą paczkę z odbiorami, a o wszystkim informujemy mailowo.

Możesz odebrać swoje zamówienie także we Wrocławiu w sklepie Bez Pudła. Raz w tygodniu (w środę) wysyłamy tam zbiorczą paczkę z odbiorami, a o wszystkim informujemy mailowo.

Istnieje także możliwość odbioru zamówienia w Łodzi w sklepie Na Gramy. Raz w tygodniu (w środę) wysyłamy tam zbiorczą paczkę z odbiorami, a o wszystkim informujemy mailowo.

Współpracujemy także z producentem past orzechowych Krukam i możliwy jest odbiór w ich sklepach w Katowicach, Opolu oraz Gdańsku.  Raz w tygodniu (w czwartek) wysyłamy tam zbiorczą paczkę z odbiorami, a o wszystkim informujemy mailowo.

Jest także możliwość odbioru osobistego w Warszawie w sklepie Krukam przy ul. Wilczej 6. Raz w tygodniu (we wtorek) wysyłamy tam zbiorczą paczkę z odbiorami, a o wszystkim informujemy mailowo.

Możesz odebrać swoje zamówienie także w Gliwicach w sklepie Dobrostan. Raz w tygodniu (w poniedziałek) wysyłamy tam zbiorczą paczkę z odbiorami, a o wszystkim informujemy mailowo.

Istnieje także możliwość odbioru zamówienia w Lublinie w sklepie Pan Marchewka. Raz w tygodniu (w piątek) wysyłamy tam zbiorczą paczkę z odbiorami, a o wszystkim informujemy mailowo.

Możesz odebrać swoje zamówienie także w Sopocie w sklepie EkoSopot. Raz w tygodniu (w poniedziałek) wysyłamy tam zbiorczą paczkę z odbiorami, a o wszystkim informujemy mailowo.

CZY WYSYŁACIE ZA GRANICĘ?
Tak, wysyłamy do większość krajów w Europie. Aby wybrać wysyłkę międzynarodową zmień w koszyku kraj dostawy, a także pamiętaj o podaniu polskiego numeru telefonu (wymagają tego firmy przewozowe, ze względu na nadania paczki z Polski). 

Obecnie nie wysyłamy do UK, ale pracujemy nad tym by nasze produkty były dostępne stacjonarnie w UK.

CZY DOSTANĘ POWIADOMIENIE, GDY MOJE ZAMÓWIENIE ZOSTANIE WYSŁANE?
Tak! Wysyłając paczkę odhaczamy w systemie Państwa zamówienie jako wysłane-zrealizowane. Wówczas zostanie wygenerowany do Państwa automatyczny e-mail z informacją o wysyłce. Stanowi to z naszej strony jedyne powiadomienie o wysyłce Państwa zamówienia. Za wszystkie kolejne powiadomienia odpowiedzialne są już firmy kurierskie, dlatego bardzo prosimy o podanie poprawnego numeru telefonu oraz adresu e-mail. To przez te kanały dostaną Państwo informację o wysyłce i odbiorze zamówienia od firmy kurierskiej.

JAK SZYBKO REALIZOWANE SĄ ZAMÓWIENIA?
Większość zamówień udaje nam się zrealizować w przeciągu 1-2 dni roboczych. Tempo realizacji zamówień zależy od ilości złożonych zamówień, w okresach zwiększonego ruchu w sklepie (np. podczas okresowej promocji) lub choroby/ kwarantanny pracowników (co niestety zwłaszcza w dobie COVID-19 co jakiś czas się zdarza) czas oczekiwania na zamówienie jest wydłużony.
*w sezonie przedświątecznym oraz po promocjach czas oczekiwania jest wydłużony

JAK WYGLĄDA PROCEDURA ZWROTU?
Chęć zrobienia zwrotu zakupionego towaru (w terminie 14 dni od otrzymania zamówienia) należy zgłosić pisząc maila do naszego Działu Obsługi Klienta (kontakt@wielorazowka.pl). Otrzymacie wiadomość zwrotną ze wszystkimi szczegółami.

CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ RÓWNIEŻ BIELIZNĘ?
Tak, prawo do zwrotu dotyczy wszystkich towarów zakupionych w internecie. Prosimy aby wszystko mierzyć na swoją bieliznę, tak aby nie nosiły żadnych śladów użytkowania i zwrot był możliwy.

CZY MOGĘ DOMÓWIĆ COŚ DO JUŻ ZŁOŻONEGO ZAMÓWIENIA?
Tak, jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane możesz połączyć je z następnym. Składając nowe zamówienie wybierz darmowy odbiór osobisty, żeby 2 razy nie płacić za wysyłkę, opłać je, a następnie napisz do naszego Działu Obsługi Klienta (kontakt@wielorazowka.pl) z prośbą o połączenie 2 numerów zamówień.

Nasze produkty można kupić także w sklepach stacjonarnych:

Luzem – Kraków
Ośrodek Czystości – Kraków
TakNaEko – Zielona Góra
Na Gramy – Łódź, Warszawa, Poznań
Dobrostan – Gliwice
Bez Pudła – Wrocław

Powiadom mnie o dostępności! Poinformujemy Cię o dostępności tego produktu jak tylko pojawi się w magazynie! Zostaw tutaj swój aktualny adres mailowy.